ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο wallpapershop.gr

Ακύρωση Παραγγελίας

Πριν από την εκτέλεση κάθε παραγγελίας, πάντα προηγείται τηλεφώνημα από το wallpapershop για την επιβεβαίωση της. Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του για οποιοδήποτε λόγο επιθυμεί μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες και εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλλεί. Αυτό μπορεί να γίνει με τηλεφωνική επικοινωνία , φαξ ή email του πελάτη.

Επιστροφές Προϊόντων

Γενικά τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν μόνο στις περιπτώσεις:

  • Που είναι ελλατωματικά από τον κατασκευαστή πριν την τοποθέτησή τους.
  • Που λόγω λάθους δεν είναι αυτά που έχουν παραγγελθεί απο τον πελάτη.

Για κανένα άλλο λόγο δεν δεχόμαστε επιστροφές καθώς τα προϊόντα μας είναι κατόπιν παραγγελίας και τις περισσοτέρες φορές κατασκευάζονται για λογαριασμό του πελάτη.

Πιο ειδικά σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας στην διεύθυνση 25ης Μαρτίου 54, Πετρούπολη, Αθήνα μόνο κατόπιν ραντεβού. Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημα σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή γραπτώς με οποιοδήποτε άλλο τρόπο. Για ότι πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 210 5026891. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημέρομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους). Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος ή άλλου δικού μας σφάλματος.

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα αγορασμένα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής. Οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν/τα προϊόντα από την αγορά που υπαναχωρείτε άμεσα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας κοινοποιήσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς των ειδών. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών. Η εταιρεία Wallpapershop - Γκουτζαμάνης Δ. Ιωάννης δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, εάν η προθεσμία δεν έχει τηρηθεί.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στην έδρα μας με τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών στέλνοντας εγγράφως το αίτημά του. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή ή την τοποθέτηση του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελλατώματα ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή).
  2. Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  3. Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (σαλόνια, επενδυμένα κρεβάτια), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια,στρώματα, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν/καταστευάστηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.

 

Λάβετε υπόψη ότι μόνο οι συνδεδεμένοι / εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις
© 2006-2024 WallpaperShop . Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος